{{ (unreadNum > 99)? '+99' : unreadNum }}
اعلان ها
اعلان جدیدی وجود ندارد!
{{ number }}

پربازدیدها: #{{ tag.title }}

ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

ثبت شده در: 1394/01/23 مشاهده: 57     دسته بندی: اخبار آموزش و پرورش
شرایط و ضوابط شرکت و ثبت نام در آزمون ورودی پایه هفتم دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره اول متوسطه برای سال تحصیلی 94-95 اعلام شد و آزمون مربوطه یکم خرداد برگزار خواهد شد.
به گزارش تیم رصد گاما:زرافشان معاون آموزش متوسطه در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدارس نمونه دولتی بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش ایجاد شده و دانش‌آموزانی که در این مدارس شرکت می‌کنند باید ضوابط خاصی داشته باشند. 
 
وی گفت: اولین شرط برای ثبت نام در این مدارس آزمون ورودی است که توسط استان‌ها برگزار می‌شود. بر همین اساس 30 فروردین سال جاری داوطلبان جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای پایه هفتم می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 
 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که برای پایه هفتم شرکت می‌کنند حداقل معدل 15 را دارا باشند،خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت این مدارس تعداد افراد از بالاترین نمره قبولی انتخاب می‌شوند. 
 
لازم به ذکر است؛ دو نوع مدرسه نمونه دولتی داریم که شامل مدارس نمونه مناطق محروم و مدارس نمونه دولتی شهری است. با توجه به مصوبه جدید توسط شورای عالی آموزش مدارس مناطق محروم شامل شرایط ویژه‌ای از جمله خوابگاه و برخی تسهیلات دیگر می‌شوند. 
 
وی ادامه داد: هزینه ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه هفتم 90 هزار ریال است و داوطلبان با مراجعه با آدرس: www.azmoon.tehran edu.ir مبلغ مذکور را واریز و رمز ورود به سامانه را دریافت نمایند. 
 
وی در پایان گفت:داوطلبان از سی‌ام فروردین تا 15 اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و این آزمون جمعه اول خرداد 94 در سراسر کشور برگزار خواهد شد.